SKRIVET: 2009-12-17, kl 18:44:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

core

Hallå! Dåligt med uppdatering men så blir det närjag jobbar... Men nu är jag hemma och är helt slut i kroppen. Jag har varit och tränat Core, hade bara kört det passet en gång innan och hade nog förträngt hur jobbigt det var. Men det känns bra nu efteråt!

Ikväll är jag ensam hemma igen.. Johan är på julbord. Och eftersom jag fick reda på det 3 tinmmar innan det skulle börja så känns det som att det kvitade. Och nu får jag ju snart mammas julmat och det smakar säkert 100 ggr godare än den maten dom får idag:P


Igår fick vi julklapp av jobbet, en spikmatta! Provade den igår kväll och i början gjorde det gör ont men efter ett tag var det skönt. Så skönt att jag sommnade! 

Nej nu ska jag göra nått att äta:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: