SKRIVET: 2009-12-17, kl 21:11:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Julmust mys



Godkväll!

Sitter och tittar på Bonde söker fru och dricker iskall julmust. Och så mycket julmust som jag har druckit denna månaden så har jag säker 100 hål i mina stackars tänder.. Men det är bara fram till jul, sen blir det inget mer julmustdrickande! Får väll bli påskmust i stället....

Nu börjar Kniven mot strupen det är rätt bra, lite vidrit bara med tanke på hur det ser ut på en del matställen. Egentligen borde jag inte se på det för jag blir alltid så äcklad och så börjar jag tänka på hur de ser ut på ställena som jag själv köper i från.. Kebabkött har jag inte kunnat äta på flera månader bara för att jag har fått för mig att det är kråkkött.  Det slutar väll med att jag får plocka min egen mat:P


Barbienadja

Sv: Jag tycker att den är bra. Man får lagom med färg :)



PUBLICERAT: 2009-12-17, 22:34:50 | URL: http://barbienadja.blogg.se/
Twins

hej =)



PUBLICERAT: 2009-12-17, 22:40:39 | URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: