SKRIVET: 2009-12-08, kl 22:15:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

nynnande

Förut när jag skulle gå in i porten så gick jag och nynnade (så där högt som lotta på bråkmakargata gör när hon är glad) jag tänker inte ens på att jag gör det. Så kommer det fram en som precis låst sin cyckel brevid mig som jag inte såg. Så då blev jag tyst direkt... Okej nu när jag läser igenom detta låter det ju inte alls kul, men det var pinsammt just då. Hon måste ju trott att jag var överlycklig eller bara almämt dum i huvudet. Jag tror på det sista....

Efter jobbet åkte jag och tränade Body pump, har inte tränat sen i torsdags så det var dax nu! Och efter träningen blev jag så himla godissugen och som vanlig så har jag inget godis hemma så det fick bli en tripp till Coop nytränad och svettig! Så nu har jag precis mummsat i mig det medans jag kollade på Andra avenyn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: