SKRIVET: 2009-08-22, kl 14:42:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

back

Det märks när jag har fullt upp för då blir det knappt någon uppdatering här. Fast nu när jag haft så mycket att göra har det ändå varit lite roliga saker. Som här om dagen precis när jag slutade jobbet kom Johan på att han hade glömt att köpa lite småsaker till köket från sist dom var på Ikea. Och det var såna saker vi var tvugna att ha för att det skulle kunna gå att få det klart. Så då fick jag skynda mig upp och byta om och sen köra till Örebro. Fick handlat lite småsaker där jag också, bla en stor blomma som jag har velat ha ett tag så den gör sig nog fin i vardagsrummet sen :).

Sen har vi hållt på att greja för fullt i lägenheten så köket är uppsatt och klart. Bara kakel och sånnt som ska upp, men det går att andvända nu i alla fall. Och jag är supernöjd!! :)

Nu ska jag ta mig en lång varm duch!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: