SKRIVET: 2009-08-17, kl 20:01:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

försovning



Godkväll! Just nu består mina dagar av jobb och direkt efter det upp till lägenheten och greja. Men jag klagar inte, hellre hålla på varje dag så att det blir klart någon gång för nu är jag riktigt sugen på att flytta in. Eller klart kommer det inte att bli på ett tag men det kommer vara beboligt i alla fall.  Just nu håller dom på att lägga in golvet i köket. Sen i morgon så kommer dom börja med att sätta upp köket förhoppningsvis. Kommer visa för-efterbilder sen när köket är färdigt:)

Juste i morses försov jag mig, jag ställer alarmet på 4 ggr på morgonen för att jag verkligen ska gå upp och jag brukar vakna av andra ringningen, men inte idag. Vaknade 06:40 och börjar 7 och det tar 5-10 min att komma till jobbet, men jag fick på mig kläderna fort och upp med håret i en knut och sen fick jag vara klar även fast jag såg mer död än levande ut. Men i morgon får jag verkligen inte försova mig för då ska jag börja kvart över 5, och då finns det heller ingen som kan ringa och väcka mig eftersom jag ska jobba själv.

nej nu börjar room service:)


Lina

om du kollar texten så är budet på den bruna klänningen från gina redan uppe i 45 kr. du bjöd 40 kr :p vill du höja budet?



är det den gråa klänningen du bjuder 40 kr på :p där leder du iaf!



PUBLICERAT: 2009-08-17, 20:24:19 | URL: http://millblomskan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: