SKRIVET: 2009-08-24, kl 16:06:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Första natten i det nya

Nu bor vi i den nya lägenheten, sov första natten här igår tills idag. Och jag sov bra, kändes lite konstigt att vakna på morgonen bara. När jag vaknade var jag helt tung i huvudet och kallsvettig, men eftersom jag skulle ha jobbat idag + börjat tidigare så fick jag åka i väg och göra det jag skule göra först på morgonen men sen orkade jag inte mer.. Så det blev 1 ½ timmas jobb för mig idag. Sen har jag suttit ute på balkongen med veckorevyn och en nybakad kanelbulle :) Men nu är jag hungrig igen och jag är inte sugen på hämt mat men jag orkar heller inte laga något. Pankakor vore gott och det är enkelt med men då måste jag åka och köpa ägg, och där blev allt jobbigt.  Vad deppigt inlägg detta blev. Men jag kommer med ett lite piggare inlägg sen när jag fått i mig lite mat :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: