SKRIVET: 2009-08-25, kl 07:20:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

fräch på utsidan

Godmorgon!
Vaknade av mig själv vid 6 och var hur pigg som helst så jag gick upp och tog en varm duch och hade i inpackning och rakade benen och sånnt för att fördriva tiden lite, inpackningne ska ändå sitta i 15 minuter som minst. Så nu känner jag mig fräch, på utsidan i alla fall. Tror att jag fortfarande har feber, och förkyllningen är kvar. Men bara febern försvinner så man får lite mer ork så är jag nöjd.

men idag måste jag ändå få ltie gjort, Ska till tippen med alla säckar som tar upp halva hallen, sen har vi tvätttid, men bara i 4 timmar och vi har hur mycket tvätt som helst. Hoppas att det finns torkskåp så jag slipper ha allt uppe i lägehten. Har inte tvättat här förut så vet inte riktigt hur det funkar, men det borde väll inte skilja sig så mycket från någon annan stans. Och så måste vi upp och plocka ur Johans gammla lägenhet men det mesta är här redan så det är bara lite småsaker kvar. Sen skulle jag egentligen behöva handla lite med men får se vad jag hinner med.

kanske dax att sätta fart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: