SKRIVET: 2009-08-27, kl 15:28:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

gårdagens

Detta skulle kommit in igår egentligen men det hände något med internet så det gick inte att lägga upp, men här är det i alla fall.


Hallå! Mitt hår blev väll sådär, färgen tyckte jag var fin men det är lite fläckigt i hårbotten. Så det får nog bli några mer slingor, men inte än på några dagar. Slingorna som jag gjorde ljusa blev som gummi.  Men det blev bra sen efter inpackning och efter att det torkat. Efter det åkte jag in till Skövde, ensam. Jag tycker det är bäst att shoppa själv.  Det blev sköna och fina höst kläder, ja det är väll det bästa med hösten, alla fina och sköna koftor man kan ha, längtar tills det blir lite kallare så att jag kan börja använda det. Och en bra-att-ha-t-shirt. Och eftersom mitt torrschampo är slut så passade jag på att prova ett nytt. Det jag hade var väldigt bra men det luktade inte så gott, så får väll se om detta luktar lite fräschare.  Sen undrar jag vart alla hårspännen / tofsar tar vägen för jag köper nya nästan varje gång jag är och handlar och ändå har jag aldrig några. 

Nej nu ska jag ut och gå en sväng med Bellsan sen blir det tvn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: