SKRIVET: 2009-08-25, kl 22:16:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

kontaktlös

Godkväll!

Halv ligger i sängen nu och bloggar men har inte orkat sätta i kontakten så batteriet börjar att ta slut men det är bra det för jag ska upp tidigt i morgon. Men känner mig inte frisk än, när jag var ute och gick med Bella förut blev jag helt varm och äcklig och då gick vi varken fort eller långt. Men nu klarar jag inte av att bara gå hemma så jag ska försöka mig på att jobba i alla fall. Hade tänkt att ta cyckeln i morgon, det tar bara 10 min att cyckla och så blir jag lite piggare på vägen med, bara det inte är för mörk för jag tror att min lampa gick sönder i vintras men jag ska ha massor med reflexer, men har ingen aning om vart dom ligger. Det hade ju inte gjort något om det var en cyckelbana men det är det inte, inte hela vägen. Och den sista biten är en 50 väg men alla ligger i minst 70 och den är kurvig. Så då tar jag nog hellre bilen. Men men är det ljust så blir det cyckeln i alla fall:) Nej nu ska jag få min massage som jag blev lovad förut. 

Godnatt 


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: