SKRIVET: 2009-08-26, kl 13:34:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kort dag!

Sådär nu är jag hemma. Blev inget cycklande till jobbet i morses eftersom det regnade. Och hemma tidigt idag är jag med, fast det är inte frivilligt, men det fanns inget mer att göra så. På hemvägen åkte jag förbi coop och köpte med Polly blond m1, det är extra ljusa slingor. Har haft det förut och då har det blivit bra. Men nu har jag mer hår än sist jag köpte det för då räckte det gott och väl med ett paket men det gjorde det inte riktigt denna gången, men förhoppningsvis blir det bra ändå, det är ändå bara slingor. Om 30 min ska det ut i alla fall så får väll se då.

Hade tänkt hinna åka till Skövde idag och köpa lite vanliga t-shirts/linnen. Har inte ett enda "ful linne" som man bara kan gå i hemma för jag tog bort allt sånnt när jag rensade ur garderoben. Kanske inte så smart för ful linne hade behövts nu tex när jag färgar håret.

Nej nu ska jag plocka lite här innan de är dax att skölja ur allt.


Erica

Ah fy tusan för den här tiden.. :/ Solen har alltid hjälpt mig mot det här.. men nu vettetusan..



PUBLICERAT: 2009-08-26, 22:51:28 | URL: http://yulla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: