SKRIVET: 2009-08-03, kl 20:03:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

måndag

Hallå!

Jobbade bara till lunch idag, så efter det åkte jag upp till lägenheten och skulle hjälpa till lite men trött som jag var så rev jag bort 10 cm tapet, sen tröttnade jag och ville åka därifrån. Som tur var hade jag en ursäkt att åka, jag skulle vidare och jobba om en stund, så jag åkte och jobbade,  sen blev det en tripp till moholm för att hämta Bellabusen. Sen blev klockan så mycket så jag hann tyvärr inte hjälpa till mer :) Nej men jag ska hjälpa till på helgen i stället när jag är ledig och har lite mer energi.

I morgon ska vi jobba över en liten stund, men de måste gå fort för 17:30 börjar Body pump och de är jag sugen på att gå på eftersom vi inte hann träna i söndags. Kom att tänka på att mitt medlemskap där snart är slut, Satte upp mig på ett år och jag tror det var i oktober/november någon gång....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: