SKRIVET: 2009-08-30, kl 08:34:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

matfestivalen

Det blev en lite längre topp men skärp i midjan och ett par sköna tights igår. Har alltid så svårt att bestämma mig när det gäller vad jag ska ha på mig. Men igår han jag inte byta utan det fick bli det första jag tog på mig. Hade 2 timmar på mig innan vi skulle vara nere vid bussen och på den tiden skulle jag hinna ducha och sminka mig och allt det där + gå ut en snabbis med bellsan. Men jag hann i alla fall! I bussen fick vi stå, kunde dom inte satt ut en extra buss kanske?.

När vi kom fram till Skövde låste vi in våran alkohol sen gick vi och åt på något thai ställe. Kanske inte den bästa thai mat jag ätit men gick inte därifrån hugrig i alla fall, fast inte mätt heller utan någonstans där mittimellan.

Sen gick vi hem til Joel där det kom en hel del folk under kvällen. Det var kul. Men jag hade så ont i magen och sen var det 20+ på alla ställen okså så vid 11 åkte vi hem. Och det är jag glad för idag. För nu är jag inte ett dugg bakis! Så det kanske till och med kan bli träning i kväll:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: