SKRIVET: 2009-08-02, kl 19:26:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Per, Laila och Paolo

Jobbet förut gick bra, var hemma vid 5. Men de är så störande när man är några stycken som får göra så mycket mer än några andra, och när en bara går runt och är. Man stressar ju på så att man ska komma hem någon gång. Hade vi haft vissas tempo hade vi väll inte varit hemma än. Det här ska jag inte tacka ja till att göra någon mer gång eller säger jag nu i alla fall, men jag vet nästan att jag ändå kommer stå där om några helger igen och hjälpa till. Så jag kan lika gärna hålla tyst.

Nu sitter jag och kollar på Per Moberg, han är ju för härlig! Tänk om man kunde ha han som kock, de vore ju inte fel. Han och Leila som kan göra goda efterrätter, men då får man nog hyra in Paolo också så att man inte rullar fram :) Eller hoppa över hela grejen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: