SKRIVET: 2009-08-24, kl 20:18:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

post-it lappar över hela bilen

Ja det är vad jag möts av när jag går ut för att ta bilen lite snabbt för att åka och handla. Så det var bara att börja plocka bort dom, stod där och små skrattade för mig själv och det gjorde nog även dom som såg det och har sett bilen hela dagen. Det var inte på hela bilen men på varenda ruta och nummerplåten, Och om jag inte har helt fel så tror jag att det är våra barnsliga putsare.

Nu i kväll har vi ätit naturgodis och hållt på att plockat ordning i garderoberna, och jag har slängt en hel säck med kläder.  Och det var inte länge sedan jag rensade, och en del är helt nytt men som jag aldrig andvänt och vet att jag heller inte kommer att andvända. Men ska nog skänka bort det så gör det i alla fall någon nytta:)

nej nu blir det tvn. hörs imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: