SKRIVET: 2009-08-01, kl 14:16:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

shopping

Sådär nu är jag hemma hos Johan igen efter en runda på stan. Satt först och tog frukost på brödboden. Många skulle säkert aldrig få för sig att gå och fika själv men jag tycker det är skönt att sitta själv. Och nu hade jag en bra tidning att läsa med.

Med mig hem fick jag ett träningslinne, det känndes lite varmt men jag får prova det i morgon och se, sen även en fondation som jag var i stort behov av, och sen ett lite större halsband. Det behövde jag kanske inte och de kommer nog inte att andvändas så flitit heller men har man svårt att gå i affärer utan att köpa nått så har man.

Nej nu ska vi åka till moholm och fika hemma hos mamma.



Provade min volymmaster i morses, och ja den fungerade, syns kanske inte så bra på bilden men.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: