SKRIVET: 2009-08-16, kl 18:14:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

sniff

Godkväll!

Liseberg i går var kul, Blev en del barnkarusell åkande med Saga och lite med Kevin eftersom han inte är tillräckligt lång. Sen åkte även jag och Johanna en, den var rätt äcklig. När jag var mindre hade jag inte alls ont för karuseller utan kunde åka 20 ggr utan att må illa men nu räckte det med att stå med brevid hästarna när barnen åkte så blev jag yr. Sen pelade vi på lite hjul med och vann 2 stjärnvinster och paradisask, men vi dela allt så nu har jag lite mer än en kilo choklad här. uch :)

Sen på kvällen åkte vi och åt på Romas, det gör vi nästan alltid när vi är där för det är så gott där.

Nu idag har Linda försökt fixa mina naglar men det slutade med att jag hade hela fingrarna fulla med limm som sitter som berget och en liten liten tipp på ena som inte går bort. Efter det försöket att få dom fina åkte jag upp till nya lägenheten och skrapa sniffar lim så efter några timmars skrapande/uppblötande blev jag yr och fick ont i huvudet så fick åka hem och vila en stund, men nu mår jag bra igen så funderar på att åka bort en stund till och hjälpa till. Eller sätta på en bra film och vila lite till kanske:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: