SKRIVET: 2009-08-13, kl 22:56:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

tvångstankar




Nej blev så utråkad så kanske kan försöka få till ett litet inlägg i alla fall innan jag går upp och sover. Är egentligen riktigt trött men tycker inte riktigt om övervåningen här så jag sitter hellre här och halv sover än att går upp själv, sa jag att jag var mörkrädd? Det är något jag alltid har varit och kommer säkert alltid att fortsätta vara det också. Men det är samma med tvångstankar, men det är något som går av bara farten. Hade mer tvångstankar förut, men jag gjorde någonting åt det och det hjälpte verkligen. Nu har jag inte alls mycket och det är sånnt som går fort, förut hade jag en del saker jag höll på med riktigt länge innan det kändes "bra". Helt sjukt egentligen, men ändå så vanligt. Har ni några tvångstankar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: