SKRIVET: 2009-08-07, kl 22:26:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

fredagsmys




Efter att jag slutat jobbet idag skulle jag upp till Johan för att hämta Bella och göra mig i ordning lite snabbt för att sen åka hem till moholm, men allt strulade, jag fick med mig fel nyckel så jag fick åka bort och hämta den rätta, jag hittade inte mitt smink, kom sen på vart jag hade lagt det, i bilen, så fick gå ut igen för att hämta det, hittade inte dom kläder jag skulle ha, men såg sen att dom låg i tvätten, håret blev inte alls bra och jag kände mig helt sunk. Men de var bara på med solbrillorna hoppa in i bilen och lyssna på min favorit låt och sjunga med så blev det bättre igen, de är konstigt att lite musik kan göra allt lite lättare.

Så i alla fall när jag kom hem och tänkte umgås, ja då är ingen hemma. Men då åkte jag och hämta Frida så nu har vi suttit och kollat på tv i värmen. Men nu gick hon nyss upp men då kom mamma hem så själv är jag inte i alla fall:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: