SKRIVET: 2009-08-14, kl 19:59:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

vasselin

Idag har jag varit ledig, vaknade vid 9 av att mobilen började ringa. Sen gick jag ner och åt frukost med mamma och efter det blev det en kort promenad. Sen har jag bara suttit på altanen och tatt det lungt, det har ju varit perfekt väder idag. Lagom varmt:)

men nu sitter jag hemma hos Johan och funderar på vad jag vill ha att tugga på i kväll, är plockgodis sugen men då måste jag nästan följa med in i affären och så som jag ser ut just nu så avstår jag hellre det godiset än att går med in. Har blivit så torr så har smörjt in halva ansiktet med vasselin och har även fått lite i håret så ja ni kan ju tänka er själva hur det ser ut, inte så frächt!

nej får väll se vad det blir för nått måste jag ha i alla fall annars blir jag grining:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: