SKRIVET: 2009-07-18, kl 07:54:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Hallå! Ett tag sen jag skrev men det är väll så under sommaren, man är mer ute och sitter inte lika ofta inne vid datorn. Och så har jag jobbat välldigt mycket det senaste, men de ska man kanske vara glad över nu. Igår kväll skulle vi egentligen hem till en kompis och grilla, men eftersom hon skulle upp tidigt dagen efter så bestämde vi i stället att ta det en annan dag, och de var bara bra för jag var så trött igår. Så i stället åkte jag hem till Johan så gick vi ut och gick en lång promenad och köpte med oss chiabatta bröd med god kräftstjärtsröra med vitlök och satte på en bra film och bara tog det lugnt. Men vi hann alrdig se klart filmen innan jag sommnade så får väll se klart den sen för just nu ligger Johan och sover... Och själv har man varit uppe sen halv 7. Tänkte gå ut och gå strax, Ipoden måste bara hinna ladda lite mer innan... /malin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: