SKRIVET: 2009-07-11, kl 13:12:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inte meningen

Så nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit och jobbat. Egentligen fattar jag inte varför jag säger ja till att jobba på helger för helgen är det enda jag kommer ha ledigt nu i sommar, men det var ju inte så många timmar så det gick rätt bra ändå! I går hade vi hyrt en film som vi skulle se, så vi kopplar in dvdn och allt och sätter i filmen, men då är dvd dosan inte hemma, och detta var en engelsk film så vi var tvugna att ha text till, och det gick inte att ändra på annat sätt utan kontrollen. Så vi kopplade in en annan dvd (som vi hade dosa till) för att testa, nej då är dvdn sönder.. Då täntke vi kolla på en Irené Huss film i stället så är fodralet tomt :( . Vi sätter i den engelska filmen i datan i stället och täntke att vi får väll kolla igenom den då, men nej, då är inte det installerat (vilket det ska vara för jag har kollat på film förut i de) Tillslut tar vi min dator och börjar kolla på filmen i men efter 10 minuter börjar jag slumra till.... De var nog inte meningen att vi skulle se på film i går! nej nu ska jag in i duchen och göra mig iordning, får ge filmen en ny chans idag, Fast denna gång i Johans dvd :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: