SKRIVET: 2009-07-19, kl 07:38:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

kök

Tråkig blogg jag har utan bilder och allt, men de är bara för jag har ny dator så har inte lagt in bilder än och mina batteri i kameran är slut, måste komma i håg att köpa det. Idag var jag inte lika pigg när jag vaknade som jag var i går, hade tänkt gå ut och gå en långpromenad innan det börjar regna.. men tror inte jag orkar de idag. Får bli bodypump i kväll i stället. Igår kväll var vi uppe i lägenheten som Johan ska köpa, vi mätte köket och lite så för att se hur många skåp som behövs, men de var inte det lättaste. Man får nog mäta ett par gånger och tänka 100 gånger till innan man beställer så att det inte blir fel. Det är ett väldigt gammalt kök som sitter där nu så det går inte att gå efter dom måtten direkt, men det blir nog bra sen när det blir klart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: