SKRIVET: 2009-07-25, kl 11:24:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

lördag

Hallå!

Igår på Ikea kollade vi på kök så nu är vi helt överens om hur det ska se ut, i alla fall på ena väggen:). Efter Ikea blev det Marieberg, då började vi med lunch på ett nytt ställe där inne, bakpotatis med skagernröra, välldigt gott. Sen blev det kika i affärer, men hade bestämt mig för att itne köpa några kläder eftersom jag egentligen inte behöver det. Så det blev itne så mycket handlat, hårinpackning, hårnålar, och sen smink. Jaa det var väll allt.

Efter örebro så åkte vi hem till Johans föräldrar och hälsade på, sen även hem till mig där mina kusiner var. När vi kom hem till Johan igen var jag så trött så jag gick och la mig, vakna sen vid 6, tog på en film, såg halva, sommna igen. Vakna vid 4 av att johan sitter vid datorn och sa att han räknat ut köket, orkade inte bry mig så sommna om och sen gick vi båda upp vid 7. Så nu på morgonen tog Johan fram en liten lapp han hade räknat ut hur många skåp och sånnt som vi behövde till skåpet, det har han altså suttit och gjort under natten, sött:)

Nej nu ska vi ner och fika.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: