SKRIVET: 2009-07-27, kl 21:01:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

ullared

Det blev en hel dag i dag på ullared/i göteborg. Gick upp klockan 4 så att jag skulle ha gått om tid på mig, sen vid 6 åkte vi mot göteborg där vi hämtade upp Johanna och Kevin och åkte sen vidare till Ullared, det var hur mycket folk som hellst och som vanligt när det är mycket folk så trängs alla. Men jag fick i alla fall handlat lite saker bla, en Björn Axen-volumaster, så får väll hoppas att den är bra :) sen blev det en hel del småsaker som alltid är bra att ha :)

Efter ullared åkte vi tillbaka till Göteborg och fikade lite hos Johanna, sen följde hon med oss hem.

Men nu sitter jag hemma hos Johan och mumsar i mig mina cashewnötter som är doppade i vit chocklad, välldigt sött men gott ändå. nej nu ska jag ducha sen blir det Beck, har sett den förut men kommer inte i går slutet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: