SKRIVET: 2009-11-03, kl 16:21:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bodybilders




Det gick bra att gå upp i morses, slutade redan vid 12 så det var det värt. Så när jag kom hem från jobbet tog jag en snabb dusch sen vilade jag en stund så nu är jag nyduschad och pigg. Men har fasnat framför tvn. Det är ett program om Bodybilders. Men dom som är med ser vidriga ut. Dom har alldeles för mycket muskler.. Att man vill ha så, det ser verkligen inte bra ut. Så efter att ha sett det pogrammet ska jag sluta med styrketräning. Haha nej då, men jag hoppar över den idag för jag är inte sugen på det, så efter pogramet blir det en lång promenad i stället och så får jag se om jag blir sugen på att träna lite senare, fast utan att gå på pass.

*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: