SKRIVET: 2009-11-18, kl 12:45:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

brödbakande

Idag låg jag kvar riktigt länge i sängen, fram tills att telefonen ringde och jag såg att klockan var över 10. När jag vaknar så sent (ja för mig är det sent) så har jag svårt att hitta på saker under dagen. Jag blir jätte seg och det håller i sig fram tills att jag går och lägger mig igen. Men jag började i alla fall dagen med att baka bröd, det blev tekakor och frallor. Jag gör alltid dubbelt så mycket som står i receptet för det blir alltid så lite bröd annars. Och även fast jag tog dubbelt så mycket av allt blev det endast 4 tekakor och 6 frallor. haha. Hur lyckas jag? men dom blev goda i alla fall, de är det viktigaste:)

Nu sitter jag i min morgonrock och har precis tagit en dusch och funderar på vad jag ska hitta på idag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: