SKRIVET: 2009-11-01, kl 09:02:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gårdagen

Igår när jag skulle börja ta fram vad jag skulle ha på mig på kvällen hittade jag ingenting jag ville ha på mig. Så jag ringde Frida så hon följde med mig ner till stan. Vi går fram till Lindex och ställer oss vid dörrarna. Men dom öppnas inte, vi backar går fram igen, men det öppnas inte. Då går vi bort till knallen, ställer oss där och det öppnas inte heller. Sen kommer smarta Frida på att det är Alla helgonsafton. Altså som en söndag. Vilken skitstad man bor i!

Så jag fick ta något jag hade hemma. Sen åkte vi hem till moholm och gjorde oss i ordning där, 
Frida var utklädd till djävel, och Linda och jag till häxa. Sen vidare på en förfest i Skövde, och där var det kul. Vi var alla lite sega i början men sen kom vi i gång! Åkte sen ner till stan och gick in på Bogrens. Så där stod vi på dansgolvet jag, Frida, Anna, Linda och någon okänd och shaka loss:) Lyckad kväll helt enkelt!

Fram tills att jag skulle ta bussen hem. Tänkte lite fel med klockan så fick sitta och vänta på resecentrum ett tag, med sunkiga fjortisar som gick och skvallrade till vakten att jag hade varit otrevlig mot dom bara för att jag inte hade hälsat. Allvarligt, är det något man säger till en vakt? Sen gick vakterna förbi säkert 10 ggr på en kort tid. Vakterna var unga, kanske i 25 års åldern. Det är väll lite typisk. Precis blivit vakt, jätte nöjda att kunna säga till folk. Visa att dom har lite "makt" haha! Sen kom i alla fall Johan och Holm och höll mig sällskap så åt vi på modegrillen tills bussen gick hem till Mariestad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: