SKRIVET: 2009-11-29, kl 20:28:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Julkänsla

Nu har vi precis ätit kvällsmat och tänt det första ljuset:) Julkänsla. Jag fick en chocklad kalender av mamma förut så vi hade även en tävlig. Man har chockladkalenern framför sig och sen ska man hitta 1-24 så fort som möjligt. Barnsligt jag vet, men så har jag gjort varje år så det är en tradition! :) Tur att jag kan få med mig Johan på mina töntigheter ibland...

Efter all städning förut så kom Magdalena och mamma hit på fika, men jag var lite lat så i stället för att baka något hade jag köpt hallonpaj, inte sån med smulorna i ena och bären i andra utan detta var en hel paj. Det enda man behövde göra var at värma den. Smidigt!

Nu i kväll har jag kollat på Ensam hémma, den har man ju sett ett antal gånger...Men bra ändå!

nej nu ska jag göra något så tråkigt som att betala räkningar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: