SKRIVET: 2009-11-02, kl 20:20:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

kortlös

Uch, gårdagen var hemsk! Jag var sjukt seg hela dagen. Så går det när man är ute och roar sig sent på natten/tidig morgon. Men nu är det Måndag/jobbarvecka igen. Efter jobbet idag gick jag och hälsade på mamma och hämtade alla mina kort som jag hade glömmt där sen helgen, vilken tur att jag inte blivit stoppad av polisen (inget körkort med mig)! Det var lite jobbigt i går när jag gick in för att handla och inte tänkte på att jag inte hade något kort med mig.. Men som tur var kom jag på det ganska snabbt så jag hade lite pengar i min plånbok i alla fall. I morgon börjar jag jobba kl 5 på morgonen. Uch hur ska jag orka gå upp klockan 4? Jag tycker det är jobbigt att börja 7, men 5?!

Nej nu ska jag her och hämta tvätten så jag har rena och frächa kläder tills i morgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: