SKRIVET: 2009-11-25, kl 21:47:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

My day



Våran soffa kom idag, och vi var så oroliga att den inte skulle gå att få in, jag fick ju börja fundera på att hyra en lift och ta in de genom vardagsrumsfönstret, men det behövdes inte för den gick in, och det blev suprbra:) Har inte tagit någon bild än men det är samma modell som de på bilden bara annan färg, men det får bli en riktig bild när det är klart:)


Idag efter jobbet åkte jag och Frida in till Skövde och mötte upp Carro och så kollade vi i affärer. Och jag köpte endast lite nödvändigt smink till mig själv och ett par tjocka svarta tights, och ett par jätte sköna strumptofflor. Sen blev det julklappar, så nu är jag nästan klar med julklappar till en i alla fall, ute i tid kan man säga:)

Nu ska jag sova!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: