SKRIVET: 2009-11-15, kl 15:14:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista dagen

Ja då var det Söndag igen! I dag har vi varit hemma hos mamma och ätit kladdkaka som vi hade bakat och tagit med oss, och Johan bytte till vinterdäck på min bil. Vilket inte är så roligt att köra med. Vi satt och kollade i fotoalbum där det bla var kort i från när vi var i Bulgarien. Och man blir så sugen på att åka utomlands när man ser hur härligt det ser ut/var. Och massor med kort på när vi var i falkenberg. Det var 07. Mitt hår var mörk och ner till naveln. Eller mitt och mitt, det var förlänging så hela håret var dock inte mitt.. Men när jag ser hur fint det var blir jag så sugen på att ha förläning igen, men när jag sen tog ur förläningen åkte halva mitt egna hår med och då var det inte så roligt längre.

nej nu ska jag se vilka pass som finns i kväll och hoppas på att jag orkar ta mig dit och träna lite:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: