SKRIVET: 2009-11-22, kl 20:42:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skövdee

I lördags åkte jag och Johan in till Skövde och mötte upp Johan, Maria och Joel och tog en fika med dom och kikade i lite affärer. Sen åkte jag och Johan ut till Chili och han blev kär i en soffa. Vi har inte tänkt att skaffa en ny soffa än men han gillade den så mycket och lyckades övertala mig till att vi skulle ha en ny. Men dom hade den inte inne men innom 3 veckor har vi soffan:) Sen på kvällen blev det lördagsmys med choklad och tacochip, Vi såg på Panikroom en gammal men bra film.

Idag har vi varit i Skövde igen, men denna gången skulle jag köpa kläder vilket jag verkligen behövde. Men tyvärr så hitta de jag ingenting, Jo en stickad töja kom ja hem med och lite smink, men jag behövde mer, lite långa linnen och så. Men det är väll så, när man verkligen behöver ha kläder hittar man inget och behöver man inte så hittar man massor med fint!

Nu i kväll har jag varit och tränat Body pump så nu blir de soffan resten av kvällen med en bra film och fruktsallad:)


Söting Bella med sin söndertuggade strumpa:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: