SKRIVET: 2009-11-16, kl 08:36:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Träningslust

Nej, hade suttit och skrivit en inlägg om träning men det försvann. Men jag försöker igen..



För ett tag sen tappade jag träningssuget helt. Jag var inte på gymmet på flera veckor. Den ända träningen jag fick var mina promenader med hunden. Och hur mådde jag då? Jag var trött och inte alls lika glad. Men för ett tag sen kom jag igång med träningen igen och nu tränar jag ca 4 ggr i veckan. Och hur mår jag nu? Jag är mycket gladare och piggare! Det är så skönt att ha kommit i gång igen. Det bästa när man inte är så motiverad till att träna är att boka in sig på ett pass. Då måste man köra på, man vill ju inte vara sämre än alla andra. Hade jag däremot tränat själv ute i hallen hade jag lagt av om det blev för jobbigt. Men det gör jag inte på passen. Då kan man inte med annat än att ta i tills man nästan spyr:P Sen är det klart man har sina dagar då man inte orkar lika mycket, men det tar man igen nästa gång.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: