SKRIVET: 2009-10-19, kl 20:27:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

3 år för mycket......

På jobbet idag var jag riktigt trött och det har jag varit nu i några veckor. Inte sov trött, eller jo det också, men mest trött på jobbet.  Satt och pratade med en häromdagen och vi kom fram till att jag har jobbat där i 3 år. Från början skulle jag ha jobbat över ett lov bara. Altså ett par veckor. Men när skolan väl började ville jag inte tillbaka. Jag var så skoltrött. Så jag valde att hoppa av och jobba i stället, för jobb det hade jag ju. Hade tänkt att bara jobba ett år och sen börja läsa igen. Men så blev det inte. Men nu känner jag att det verkligen är dax att göra någonting annat. Och nu är jag läs sugen. Jag vill börja plugga. Men för att läsa till det jag vill (och kunna bo som jag gör nu) måste jag tyvärr vänta tills jag fyller 20. Och det är inte dagen jag fyller 20 utan hösten där efter. Så ja om ett år kan man säga. Så jag får bita i hop nästan ett år till. Ett år är lång tid, men jag får hoppas att tiden går fort:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: