SKRIVET: 2009-10-08, kl 11:01:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Baka

Sådär nu är jag på bättre humör igen! Kanske var det smset i morses som fick mig på dåligt humör. Hela saken får mig att bli irriterad, men nu är jag ledig så nu ska jag inte tänka mer på det!

Har suttit och tittat på lite bak recept för att komma på något gott jag kan bjuda på sen när mamma kommer i eftermiddag, morotskaka kollade jag på men då hade jag inte alla ingredienser hemma och jag har ingen lust att gå och handla. Till sockerkaka har jag allt som behövs i alla fall men det är lite tråkigt men kanske kan göra en rulltårta med något gott på. Nu ska jag plocka lite i lägenheten, vi är bara 2 och ½ som bor här ändå blir det rörigt så fort..

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: