SKRIVET: 2009-10-12, kl 22:12:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

den j-kla skärbrädan

Johan lade ut lite kort på våran lgh på internet och visade mig sedan bilderna och visade dom som hade kommenterat det. Och på en av bilderna som han visade såg det ut som att han hade fram våran skärbräda i ek som han har fått av en i sin släkt som har gjort den själv till han. Johan älskar denna skärbräda så mycket att jag inte får andvända den. Ska jag skära något får jag vända på den. Jag hatar skärbrädan och önskar inget hellre än att den går sönder (okej så illa är den inte men den passar inte in till bänkskivan). Så i alla fall medans han var ute slängde jag in en kommentar. 
Johan-Men malin här har någon kommenterat och skrivit om skärbrädan och jag har den inte ens framme? 
jag-Nehe? 
Johan -men vad skumt? hur kan dom veta? 
jag-hahaha :P 







 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: