SKRIVET: 2009-10-20, kl 08:51:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Jag har så ont i min mun. Jag har en visdomstand som är på väg upp men man ser den inte än men det är ändå ett hål där. Ett stort hål. Så när jag tuggar får jag tugga på andra sidan och i slowmotion. Men eftersom det är ett hål så fastan ändå allt jag äter där och då gör det ondare. Hoppas den kommer upp snart.

Idag är jag ledig. Och det är skönt. Jag behöver egentligen jobbba men det är så skönt att slippa emellanåt. Men som det är nu ska man vara glad att man har ett jobb i alla fall. Men som sagt idag är jag ledig. Och jag har inga planer för dagen. Jag vill åka och kolla på möbler till vardagsrummet. Men vi har inte samma stil där så det känns inte som någon idé än. Jag tror det kommer sluta med att jag får ändra mig om hur jag vill ha det tyvärr...

Nu ska jag äta frukost.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: