SKRIVET: 2009-10-09, kl 18:41:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

helt slut

06:30 ringde min mobil. Det var från jobbet som undrade om jag kunde börja jobba kl 07. Egentligen hade jag ingen lust att ställa upp eftersom det bara känns som att man ställer upp hela tiden helt i onödan för man får inget för det. Men jag fick ta på mitt fejk leénde och åka tll jobbet ändå.

Men nu är jag hemma igen och har lagat lite mat, Köttfärssås & pasta. Det blev gott faktist. Annars brukar min köttfärsås mest smaka tomat, men inte idag, den blev perfekt. Mitt halvår på hotell och restaurang kanske gav något i alla fall;)

Nu ska jag tjata med mig Johan ut och gå lite. Bella behöver ut och det är så tråkigt att gå utan musik (urladdad). Så då får Johan följa med, så får jag prata av mig lite med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: