SKRIVET: 2009-10-17, kl 23:09:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

hur, vem, ja/nej frågor :)



HUR..

hur svarar du i hemtelefonen: Hej det är malin
hur svarar du i mobiltelefonen: Samma
var sov du i natt: i min säng
hur mycket är klockan: 23:02

VEM..
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Raderat alltid.
Är ditt 5:e sms ifrån och vad står där? -
Ringde dig senast? mamma
Litar du på mest i din familj? mamma
Saknar du mest just nu? ingen
Är bäst på att sjunga enligt dig? Får nog säga mig själv:P
Ska du träffa imorgon? Vet inte...
Sov du över med senast? Senast jag sov över hos någon minns jag inte ens..
Fick du senast sms av? Johan
Vem delade du senast en öl med? Dricker inte öl, men smakade på hallon öl i sommras, och ja det var lika vidrigt som det låter.


JA/NEJ - FRÅGOR
Gått utanför din "hemstad" utan smink: Yes
Åkt lastbil: Tror inte det
Gjort en bakåtkullerbytta: yes
Köpt lösgodis för över 50 kr: Har jag säkert
Haft ögoninflammation: Tror inte det
Använt strumpor som vantar: haha:) nej
Ätit hund, marsvin, råtta, apa eller kanin: Nej

Vilka roliga frågor men har man tråkigt så har man :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: