SKRIVET: 2009-10-30, kl 20:05:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kör!

I firmabilen just nu och alla andra dagar dom senaste veckorna går låten: Då var det lördag igen och där satt jag och deppa jag tyckte allting verka meningslöst men just då.... I alla fall om jag och Frida åker, vi försöker få med Magda också, fast på en svårare engelskt låt, men det går tyvärr inte så bra för hon tycker inte att det är roligt. Hur kan hon inte tycka att det är kul? ;P

Men nu är det fredag och helg så då blir det en paus från allt sjungande. Just nu sitter jag hemma själv och kollar på Doobido. Men Johan kommer hem alldeles strax så då ska vi se en film i stället. Och eftersom jag har varit så duktig i veckan och hållt mig i från onyttigheter så ska vi köpa chips och dipp. Jag skulle egentligen ha gått och handlat medans han var borta. Men jag har hållt på att plockat och sen har tiden bara gått så har inte hunnit detta än.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: