SKRIVET: 2009-10-26, kl 21:56:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

mitt hår



Förut blev jag så sugen på att klippa mig. Kort. Inte killkort utan kortare i nacken och sen behålla nästan hela längden i fram. Så har jag på denna bilden, fast jag hade nu i såfall velat ha längre i fram. Men sen ångra jag mig igen när jag tänkte på hur många gånger jag klippt kort och sen ångrat mig direkt efter. Jag tycker det är jättefint med kortare hår men då måste man göra det i ordning varje dag annars är det inte alls fint. Den längen jag har nu kan jag bara sätta upp i en toffs dom dagar jag inte orkar göra i ordning det. Den första bilden tog jag i Januari 09. Och den andra är tagen nyss, altså 9 månader senare. Vad mitt hår har växt:)  








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: