SKRIVET: 2009-10-05, kl 20:33:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nytt i träningsväskan

Det jag köpte i Skövde förut var nya träningskläder, det är alltid kul att köpa det. Det blev ett par rosa/vita adidas skor och en svart topp. Sen skulle jag även ha nya ögonskuggor och jag vet inte hur många jag provade innan jag hittade dom jag ville ha. De var lite lite roligare färger än min beiga som jag brukar ha. 


Jag hade tagit fel på tiden när Svenska Hollywod fruar börja, så klockan 8 satt vi här med naturgodis och tyckte det var konstigt att det inte började.. men det var ju inte så konstigt. En timma för tidigt..  Men nu börjar det strax. Ska tvätta bort mitt smink och så innan för det är så skönt att vara ren i ansiktet. Och kanske ta på mig min gosiga morgonrock.. får barra be Johan snällt så att ha ngår ut med Bella sen med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: