SKRIVET: 2009-10-05, kl 17:08:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Olika smak



Nu är jag hemma i från Skövde och träning. (Bilder på det jag köpte kommer alldeles strax) I skövde skulle Linda köpa något fint att ha på sig på jobbfesten som är snart. Och eftersom jag och hon har helt olika smak så är väll inte jag det rätta smakrådet kanske. Hon gillar (hur hon nu kan gilla det) utsvänga byxor. Så provade hon ett fint längre linne, ja även jag tyckte att det var fint. Men vad skulle hon ha till? Jo hennes jäkla utsvänga byxor. Men efter mycket tjat så fick jag henne att prova ett par vanliga svarta tights till, som hon egentligen hatar. Hon har aldrig ens provat det. Men antaligen så tyckte hon det blev fint för tihtsen och det fina linnet fick följa med hem. Bara hoppas på att hon använder det sen för det var verkligen fint. Efter all shopping blev det lunch och sen träning. Vi gick inte på något pass utan tränade själva i hallen, men det gick bra ändå. Inte lika effektivt som ett pass men lite träning är väll bättre än ingen träning i alla fall:)


Nu är jag i alla fall hemma och hade tänkt att laga lite middag, jag vet bara inte vad än.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: