SKRIVET: 2009-10-28, kl 18:06:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Överdrivet













Tror ni att jag promenerade till jobbet i morses? Nej jag tog bilen. Men sov verkligen dåligt i natt, var uppe flera gånger och hade svårt att sommna om så var väldigt trött när jag gick upp i morses. Efter jobbet åkte jag till apoteket och köpe febertermometer och ibumutin till min sjukling här hemma som tror att han har fått svininfluensan. Men jag tycker bara att han är löjlig och att hela grejen med svininfluensan är överdriven.. Men vi får väll se! 

Ikväll händer det inte så mycket, jag hade tänkt gå ut och gå en långpromenad så att jag piggnar till. Sen är Oskyldningt dömd klockan 9 så det ska jag se på :)  



















Bild på mig och Frida från trivselfesten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: