SKRIVET: 2009-09-23, kl 20:00:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

alkis

Efter att jag kom hem från jobbet tog jag en promenad för att bli på bättre humör och så att Johan slipper höra mig, pratar man med en grinig person blir man ju själv grining så de var lika bra. Men på min promenad blev jag ännu surare, då går det förbi en gammal äcklig (alkis, de förklarar väll allt) gubbe, och bara säger rätt ut: -De där var en ful hund du hade. Vi hade inte ens ögonkontakt utan han bara gick förbi mig. -Inte lika ful som dig i alla fall, sa jag eftersom jag redan var irriterad. I vanliga fall hade jag inte brytt mig efter som alkisar för mig=inget liv. Ingen idé att säga emot dom. Trodde att han skulle vända sig om efter mig men han bara lunka på, tur det kanske. 

När jag kom hem igen började jag plocka ordning i skåpen sen har tiden bara runnit i väg. Nu är klockan redan 8 så jag tänkte gå ut och gå innan efterlyst som är kl 21.

Ha en bra kväll!

 


elli

för att jag behöver nya p-piller såklart:)



PUBLICERAT: 2009-09-23, 21:17:32 | URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: