SKRIVET: 2009-09-26, kl 12:22:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Är detta ett skämt?!

Det här är helt sjukt!

Det började i morses med att jag skulle sätta i kontakten till min dator i väggen. Det blir en hög smäll och det blixtrar till i kontakten och en bra bit ut. Jag går då ut i hallen där proppskåpet sitter för att se om det fällts ner. Men det hade det inte. Så jag fick strunta i det i stället och sätta den i en annan kontakt. Så nu skulle jag in i sovrummet och då bara lampan tänds (den som sitter i det uttagen som blixtrade förut). Så bra då funkade det tänkte jag. Och gick ut för att börja steka köttfärsen som jag ska ha på min pizza som står på jäsning. Så när jag ska ta på ugnen för att den ska hinna bli varm funkar inte den. Men lampan funkar. och spisen men inte ugnen. Så när jag vrider på den för att ändra över/undervärme/varmluft osv. ja då tänds lampan i köket och den i hallen släcks. Detta är ju helt sjukt. Jag tror ju nästan att någon driver med mig. Så här såtr jag nu med halvrå köttfärs och degen på jäsning. Fuck. Det får bli hämtpizza. jag som var så sugen på hemmagjord!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: