SKRIVET: 2009-09-01, kl 22:24:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

bodypump

Idag när jag cycklade till jobbet på morgonen så glömmde jag helt av lghnyckeln eftersom jag alltid har med mig bilnycklarna, förutom då idag när jag cycklade. Så när jag slutade ringde jag att kolla med Johan så att det var upplåst hemma, men nej då är han 10 mil bort. Men som tur var fick jag tag på mamma som var i stan så åkte och handlade lite med henne så att det drog ut lite på tiden. Sen blev det bråttom för träningen började halv 6 och då ska man ha plockat ordning tills dess med. Men vi hann i alla fall. Och svettigt och jobbigt blev det, så nu efteråt känns det väldigt skönt, även om jag höll på att rinna bort under passets gång...

Det han gjorde 10 mil bort var i alla fall bra! Med sig hem hade han köpt nya saker till badrummet. Toasitsen var inte frächast innan, men nu är den ny och fin.  Och en ny hylla så jag får plats med mina saker:)

Nej nu ska jag försöka sova, men de går nog lätt i kväll.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: