SKRIVET: 2009-09-20, kl 10:27:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ensam hemma

Nu har jag precis ätit frukost, det blev 1 stekt ägg med skinka på, ett äpple och en stor kopp kaffe.

Idag är jag själv hemma, och det är faktiskt riktigt skönt att vara själv emellanåt, i alla fall när det är på dagen. Men hade inte tänkt att göra något speciellt. Städa ska jag göra, de passar bra att städa ordentligen på söndagar tycker jag, och det passar ännu bättre nu när jag är själv. Kanske kan försöka få upp lite tavlor med så att det blir lite mer hemtrevligt, just nu är det helt tomt på varenda vägg. Sen ska möblerna på balkongen upp på viden men det får Johan ta sen när han kommer hem.

nej kanske dax att sätta lite fart annars blir jag väll sittandes här:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: