SKRIVET: 2009-09-26, kl 08:36:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredagkväll

Igår skulle vi möta upp Anna inne på Commerce. Så då tänkte vi ställa oss inne i parkeringshuset, och jag säger bara aldrig mer. Det var det trångaste parkeringshuser jag kört i och det stod heller inte ordentligt skyltat hur man skulle köra. Men utan krock så klarade vi att ta oss in och sen ut ur parkeringshusert i alla fall!

När vi mötte upp Anna började vi kolla runt i affärer. Och jag har väldigt svårt för att bara kolla i affärer. Så inne i en affär hittade jag en stickad, välldigt mysig tröja som jag bara var tvungen att ha. Så den ett linne, stövlar, och smink fick följa med mig hem.

Sen på kvällen kom Frida och Carro hit, så drack vi lite vin och cider. Och efter ett tag åkte vi bort till en annan kompis som hade förfest. Men eftersom jag inte skulle med ut så var jag redan hemma vid 11. Så idag är jag nog den enda av oss som mår bra, och det känns väldigt bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: