SKRIVET: 2009-09-01, kl 05:58:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ikea Jönköping




Igår blev det ingen fixar dag som jag hade räknat med. I stället kom Frida hit och vi bara tog det lugnt. Sen frammåt 2 kommer Johan på att vi måste ha handdag till köket. Det har inte blivit av att vi har köpt det innan, så då fick det bli Ikea. Åkte till Jönköping denna gången, åker till Örebro annars. Och ikea tycker jag är bättre i Örebro men vägen dit var bättre till Jönköping. Det var en lättare väg att hålla sig vaken, tur för mig:) Med oss hem fick vi handtagen till köket, och fästen så att vi kan sätta upp gardiner, en stor kruka till min blomma som har fått stå i en skurhink några veckor, och sen lite små plock. Nej nu måste jag klä på mig, börjar jobba om lite mindre än en timma.!









Jessica

sv: Jag skulle få en studentlägenhet idag, som jag skrivit kontrakt på utan att titta på den. Bilderna dom visade på hemsidan va fina liksom. När jag kommer dit är det som att komma in i en häktningscell ( inte för att jag vart i en, men kan tänka mig att det är typ så). Det va hemska färger, sunkigt, smutsigt och allmänt äckligt. Nu har jag 3 månadshyror att betala utan att ens bo där, för jag vägrar. Dessutom stinker det tobak i lägenheten och jag är allergisk. Så jävla trist. Jag hade sett fram emot det här, men det blev fiasko....



PUBLICERAT: 2009-09-01, 20:46:32 | URL: http://jessicaasklof.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: